Sheraton Wall Centre Hotel – city of glass this is

Allt är i glas här – den här glasväggen är Sheraton Wall Centre Hotel – ligger dörr-i-dörr med mitt hotel.

Jag gick både till akvariet och tillbaka. På en av de finaste sträckorna var en tjej jag mötte mer intresserad av boken än av att se allt det fina. Vad hon läste? Stieg Larssons bok. Hon gick min själ och läste boken. Jag vände mig om för att se så att hon inte gick in i något …

Det här inlägget postades i Bilder, Vancouver. Bokmärk permalänken.

Kommentera

