Det vildaste av alla zoo

Nu är jag i London. Jag missade SAS-flighten och alla andra av SAS plan är fullbokade resten av dagen så jag har hamnat på ett British Airways-plan istället. Det avgår härifrån 14.25 och jag är i Köpenhamn kl 17.20.

London är också en himla soppa. Fick byta terminal. Ännu fler säkerhetskontroller. Inga vagnar så man får bära omkring på sina pinaler. Annars finns det ju en del affärer att kolla i här för att slå ihjäl tiden, men det blir omöjligt uppdrag när man har bagage att bära. Rätt osmart att inte ha mindre vagnar a la Köpenhamn. Då hade nog folk shoppat mer.

Fick en voucher från Air Canada så jag har stoppat i mig lite sushi – sådan variant där man får välja själv från ett band som rullar förbi. Gott!

Har bara lite kräm kvar i datorn så jag måste nog stänga av här. Har ingen brittisk adaptor med mig.

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

