Stuck in Toronto

Å nu har jag kommit till Toronto. Mycket trafik i luften och vi fick cirkulera och sedan vänta på att få en gate och jag befarade att det skulle bli svårt att hinna förflytta sig från inrikes till utrikes, men det gick. Men planet till London är just nu försenat en timma, vilket innebär att jag knappast hinner med anslutande flyg till Köpenhamn, men det är SAS på den sträckan och de kör ju i skytteltrafik så det är lugnt. Jag är hemma om 12 timmar!

För övrigt gick handtaget på mitt handbagage sönder när jag gick ur planet här. Bad Chinese stuff … 😉

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

